11 Kasım 2016 Cuma

İlk Yazı

Merhabalar

 Aslında blog yazıları yazmaya çok yabancı biri değilim. Daha önce pek de ekonomi ile alakası olmayan bambaşka konular hakkında kendi çapımda yazılar yazdığım bir blogum vardı. Zaman ilerledikçe nasıl yazmam gerektiği konusunda da bana epey bir tecrube kazandırdığı da olmuştu. Ama artık gün içersinde çok daha fazla haşır neşir olduğum ekonomi üzerine yazma fikri artık daha cazip hale gelmeye başladı.

 Ekonomi üzerine araştırdığım, okuduğum, yorumladığım, öğrenmeye çalıştığım veya merak ettiklerimi paylaşırsam, hem benim için hem de siz değerli okuyucular için çok daha verimli olabileceğine kanaat getirdim. 

'' Kimsin?'' veya ''Nerden çıktı şimdi?'' hatta daha beteri '' Bir sen eksiktin?'' diyenleriniz bir ihtimal olabilir diye düşünüyorum. O yüzden ufak çapta kendimi tanıtayım.

 İsmim Burçin, 86 doğumluyum. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakultesi İktisat Bölümü mezunuyum. Evliyim ve iki kızım var. Aslında üniversite son sınıftan itibaren özel bir şirkette muhasebe ve finans üzerine çalışmaya başladım. 4 yıl sonra kızlarımı büyütmek için işten ayrıldım. Bu aralar yavaş yavaş SPK ileri düzey lisans için yavaş yavaş hazırlanmaya başladım, bir taraftan da aile ekonomisine katkıda bulunmak adına vakit buldukça borsa ve forex'te trade işlemleri gerçekleştiriyorum.

 Ekonomi gündemini, borsa ve döviz piyasalarını takip ediyorum. Detaylı sektör araştırmaları yapıyorum. Öğrenciliğimden beri ekonomik krizler konusuna ayrı bir ilgim var diyebilirim. Burada herkesin rahatlıkla anlayabileceği biraz da nüktedan olarak tabir edebileceğimiz yazılar yazacağım. 

 Hayırlara Vesile Olur İnşallah Efendim.

 Görüşmek Üzere...

 





  

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder